|
|
ДЕРЖАВА ТА ЕКОНОМІКА |
МАЗАРАКІ А.,
МЕЛЬНИК Т. |
Інновації як джерело стратегічних конкурентних переваг |
5 |
ЮХИМЕНКО В. |
Еволюція концепцій конкуренції: від класичного капіталізму
до інновацйно-інформаційної економіки |
17 |
|
ПІДПРИЄМНИЦТВО |
МАНЦУРОВ І.,
НЕСТЕРЕНКО В. |
Формування державної стратегії розвитку підприємництва на основі міжнародних рейтингів конкурентоспроможності |
27 |
ГОЛОШУБОВА Н. |
Актуальні питання розвитку бізнесу
для людини |
43 |
БОЙКО М. |
Методичні основи розрахунку показників ефективності брендингу в туризмі |
55 |
РЯЗАНОВА Н. |
Еволюція теорії та практики вивозу капіталу та його особливості у контексті світової кризи початку ХХІ ст. |
65 |
|
ФІНАНСИ ТА БАНКІВСЬКА СПРАВА |
БУЛГАКОВА С.,
МИКИТЮК І. |
Управління бюджетними ризиками |
78 |
АРІСТОВА А.,
МАЗУР Г. |
Інструментарій державного антикризового управління у банківському секторі |
88 |
|
ОБЛІК ТА АУДИТ |
КУЧЕРЕНКО Т. |
Принцип превалювання сутності
над формою у фінансовій звітності |
103 |
ФОМІНА О. |
Облік в управлінні підприємством |
113 |
КУЗНЕЦОВА С. |
Еволюція облікового визнання формування прибутку в торгівлі |
120 |
|
СИСТЕМНІ ДОСЛІДЖЕННЯ |
МЕЛЬНИЧЕНКО С. |
Інформаційні технології в управлінні суб’єктами туристичної діяльності |
131 |
|
КРИТИКА ТА БІБЛІОГРАФІЯ |
|
Контролінг в управлінні торговельними мережами: теорія, методологія, практика |
144 |