Газовідвідна система баржі типу " Бахтемір»
Газовідвідна система служить для скорочення втрат вантажу від випаровування при транспортуванні і для запобігання судна від пожеж або вибухів.
Система виконана вона у вигляді двох груп з централізованим відведенням газів з розширювальних шахт в атмосферу через дві магістральні труби висотою 8 м.
Бензиновий газ важчий за повітря в 3,5-5 разів, тому відведення його у верхній шари атмосфери сприяє розсіюванню більшої частини газу за межами баржі і тим самим зменшує небезпеку скупчення газу на палубі.
Для зниження випаровуваності бензину і зменшення втрат випаровуються речовин служать автоматичні дихальні клапани, які перекривають вихід газам і підтримують в танках тиск до 50 мм водяного стовпа. Клапан встановлений на обвідний трубі в нижній частині вертикального ділянки магістралі для можливості його легкого огляду.
Встановлення дихальних клапанів на більшій висоті (на кінцях магістральних труб), як це робиться на більшості старих барж, майже виключає можливість спостереження та підтримання їх у належному порядку. Навіть в умовах здачі нової баржі вкрай важко переконатися в правильності дії дихального клапана, встановленого на висоті 8М; в експлуатаціоіних же умовах такі клапани, як правило, не перевіряються і не працюють, що веде до значних втрат цінного вантажу і збільшує небезпеку виникнення пожежі.
Автоматичний дихальний клапан механічної дії, діаметром 125 мм, працює тільки під впливом власної ваги клапанів. Такий клапан досить відрегулювати один раз при його виготовленні, а протягом всього періоду експлуатації — проводити звичайний огляд без будь-якої регулювання. Ця особливість клапанів механічної дії вигідно відрізняє їх від пружинних клапанів.
Дихальний клапан починає працювати при підвищенні тиску в танках більш ніж на 50 мм Н2О; при цьому газ через клапан тиску виходить в газовідвідну магістраль і далі, через подвійну сітку Деві, в атмосферу. При зниженні тиску в танках більш ніж на 100 мм Н2О (при викачуванні вантажу) клапан тиску буде щільно притиснутий до сідла, а вакуумний клапан підніметься і пропустить атмосферне повітря в танки.
Для зниження втрат вантажу до мінімуму є можливість використання бензинових газів, що заповнюють обсяг танків вільної від вантажу баржі шляхом рекуперації їх в береговій установці в м.Баку. Для цього перед початком наливу газовідвідна система баржі з'єднується шлангами з системою танкера; в процесі наливу витісняється з танків баржі газ переходить в звільняються танки танкера. З танкера газ передається (також при наливі: в Берегову установку для рекуперації. Шлюхи в Питере по метро Проститутки Приморская Круглосуточно, анонимно, превосходно
Система виконана вона у вигляді двох груп з централізованим відведенням газів з розширювальних шахт в атмосферу через дві магістральні труби висотою 8 м.
Бензиновий газ важчий за повітря в 3,5-5 разів, тому відведення його у верхній шари атмосфери сприяє розсіюванню більшої частини газу за межами баржі і тим самим зменшує небезпеку скупчення газу на палубі.
Для зниження випаровуваності бензину і зменшення втрат випаровуються речовин служать автоматичні дихальні клапани, які перекривають вихід газам і підтримують в танках тиск до 50 мм водяного стовпа. Клапан встановлений на обвідний трубі в нижній частині вертикального ділянки магістралі для можливості його легкого огляду.
Встановлення дихальних клапанів на більшій висоті (на кінцях магістральних труб), як це робиться на більшості старих барж, майже виключає можливість спостереження та підтримання їх у належному порядку. Навіть в умовах здачі нової баржі вкрай важко переконатися в правильності дії дихального клапана, встановленого на висоті 8М; в експлуатаціоіних же умовах такі клапани, як правило, не перевіряються і не працюють, що веде до значних втрат цінного вантажу і збільшує небезпеку виникнення пожежі.
Автоматичний дихальний клапан механічної дії, діаметром 125 мм, працює тільки під впливом власної ваги клапанів. Такий клапан досить відрегулювати один раз при його виготовленні, а протягом всього періоду експлуатації — проводити звичайний огляд без будь-якої регулювання. Ця особливість клапанів механічної дії вигідно відрізняє їх від пружинних клапанів.
Дихальний клапан починає працювати при підвищенні тиску в танках більш ніж на 50 мм Н2О; при цьому газ через клапан тиску виходить в газовідвідну магістраль і далі, через подвійну сітку Деві, в атмосферу. При зниженні тиску в танках більш ніж на 100 мм Н2О (при викачуванні вантажу) клапан тиску буде щільно притиснутий до сідла, а вакуумний клапан підніметься і пропустить атмосферне повітря в танки.
Для зниження втрат вантажу до мінімуму є можливість використання бензинових газів, що заповнюють обсяг танків вільної від вантажу баржі шляхом рекуперації їх в береговій установці в м.Баку. Для цього перед початком наливу газовідвідна система баржі з'єднується шлангами з системою танкера; в процесі наливу витісняється з танків баржі газ переходить в звільняються танки танкера. З танкера газ передається (також при наливі: в Берегову установку для рекуперації. Шлюхи в Питере по метро Проститутки Приморская Круглосуточно, анонимно, превосходно