ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
УДК 659.126:338.486.2
МЕЛЬНИЧЕНКО С.,
д. е. н., професор, проректор з наукової роботи КНТЕУ
АВДАН О.,
аспірант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Розглянуто актуальні проблеми формування бренда і брендингових стратегій з урахуванням галузевої специфіки. Висвітлено процес створення та управління брендом туристичних підприємств. Проаналізовано процес розроблення брендингових стратегій та визначено напрями удосконалення існуючих.
Ключові слова: бренд, брендингова стратегія, туристичне підприємство, торгова марка, туристичний продукт.
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
МЕЛЬНИЧЕНКО С.,
д. е. н., професор, проректор з наукової роботи КНТЕУ
АВДАН О.,
аспірант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Розглянуто актуальні проблеми формування бренда і брендингових стратегій з урахуванням галузевої специфіки. Висвітлено процес створення та управління брендом туристичних підприємств. Проаналізовано процес розроблення брендингових стратегій та визначено напрями удосконалення існуючих.
Ключові слова: бренд, брендингова стратегія, туристичне підприємство, торгова марка, туристичний продукт.
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ