ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ В МАГАЗИНАХ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ
УДК 658.628
ПШЕСЛІНСЬКИЙ Д.,
здобувач кафедри економіки підприємства КНТЕУ
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ В МАГАЗИНАХ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ
Розглянуто основні параметри, за якими формується асортиментна політика в різних магазинах продовольчої торгівлі. Запропоновано нову систему типів магазинів продовольчої торгівлі.
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ В МАГАЗИНАХ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ
ПШЕСЛІНСЬКИЙ Д.,
здобувач кафедри економіки підприємства КНТЕУ
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ В МАГАЗИНАХ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ
Розглянуто основні параметри, за якими формується асортиментна політика в різних магазинах продовольчої торгівлі. Запропоновано нову систему типів магазинів продовольчої торгівлі.
