УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ

Автор: Sveta on .

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Попик О. Інноваційні технології управління якістю послуг.Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2021. № 4. С. 68-80.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(138)05

УДК 005.6:658.1
JEL Classification: L15, L53, P12, K13, M11
 
ПОПИК Олег,
к. е. н., голова правління ГО "НДЦ "ЕКОПРОЕКТ"
вул. 1 Травня, 13, к. 98, м. Чорноморськ, Одеська область, 68002, Україна
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0001-9170-2312

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ

Вибудовано історичну хронологію основних етапів та ланок на шляху фор­мування сучасного уявлення про управління якістю підприємства. Визначено дефі­ніційні відмінності та протиріччя в існуючих методологічних платформах у сфері управління якістю. Сформовано основні вектори подальшого розвитку управління якістю як комплексної методологічної системи в умовах видозміни виробничих можливостей та підприємницького середовища.
Ключові слова: якість, система управління, процес, бізнес-процес, господа­рювання, принцип, концепт.

REFERENCES

  1. Hajo A., Reijersa (2021). Business Process Management: The evolution of a dis­cipline. Computers in Industry126, 1-5 [in English]. 
  2. Idris, Othman, Siti, Norfarahhanim Mohd Ghani, & Shim, Woon Choon (2020). The Total Quality Management (TQM) journey of Malaysian buildingcontractors. Ain Shams Engineering Journal11, 697-704 [in English]. 
  3. José L., Roldán, Antonio L., Leal-Rodríguez, & Antonio G., Leal (2012). The influence of organisational culture on the Total Quality Management programme perfor­mance. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa, 18, 183-189 [in English]. 
  4. Mădălina, Militarua, Gabriela, Ungureanua, & Alina Ştefania, Chenic (Creţu)(2013).The prospects of implementing the principles of Total Quality Management (TQM) in education. Procedia Social and Behavioral Sciences, 93, 1138-1141 [in English]. 
  5. Saumyaranjan, Sahooa, & Sudhir, Yadava (2018). Total Quality Management in Indian Manufacturing SMEs. Procedia Manufacturing21, 541-548 [in English]. 
  6. Katarzyna, Antosz, & Dorota, Stadnicka (2017). Lean Philosophy Implementation in SMEs – Study Results. Procedia Engineering182, 25-32[in English]. 
  7. Eva, Nedeliaková, Vladimíra, Štefancová, Štefan, Kudláč (2017). Six Sigma and Dynamic Models Application as an Important Quality Management Tool in Railway Companies. Procedia Engineering187, 242-248 [in English]. 
  8. Eva, Nedeliakováa, & Michal, Panákb (2015). New Trends in Process-Oriented Quality Management. Procedia Economics and Finance, 34, 172-179 [in English]. 
  9. Inga, Stravinskiene, & Dalius, Serafinas (2020). The Link between Business Process Management and Quality Management. Journal of Risk Financial Management13, 1-11.DOI:10.3390/jrfm13100225 [in English]. 
  10. Radoslav, Jankala (2014). Software Support of Quality Management in the Service Sector. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 149, 443-448 [in English]. 
  11. Aviva, Bashan, & Sigal, Kordova (2021). Globalization, quality and systems thinking: integrating global quality Management and a systems view. Heliyon, 7, 1-16.
  12. Lucas Schmidt, Goecksa, Alex Almeida, dos Santosa, & André Luis, Kor­zenow­skia (2020). Decision-making trends in quality management: a literature review about Industry 4.0. Production30, 1-11. DOI: 10.1590/0103-6513.20190086 [in English]. 
  13. Adriana Ventura, Carvalho, Daisy Valle, Enrique, & Amal Chouchenea, Fernando(2021). University of Beira Interior Quality 4.0: An Overview. Procedia Computer Science181, 341-346 [in English]. 
  14. Popova, O. Yu., & Skybenko, H. H. (2014). Upravlinnia yakistiu yak element inno­vatsiinoho rozvytku pidpryiemstva [Quality management as an element of innovative development of the enterprise]. Economics and organization of management3-4, 194-198 [in English]. 
  15. Luzan, I. V., & Lutsenko, I. S. (2012).  Systema upravlinnia yakistiu yak faktor pidvy­shchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Quality management system as a factor in increasing the competitiveness of the enterprise]. Current problems of economics and management: a collection of scientific works of young scientists, 6, 1-6.Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_3-4_30 [in English]. 
  16. Deming, E. (2019). Novaya paradigma upravleniya lyudmi, sistemami i protsessami[A new paradigm for managing people, systems and processes]. Moscow: Alpina Pablisher[in Russian]. 
  17. Imai, M. (2019). Gemba kaydzen: Put k snizheniyu zatrat i povyisheniyu kachestva [Gemba Kaizen: A Way to Reduce Costs and Improve Quality]. Moscow: Alpina Pablisher [in Russian]. 
  18. Popyk, O. V., & Khumarova, N. I. (2019). Ekolohooriientovane upravlinnia urbanize­vanymy terytoriiamy (teoretyko-metodychnyi aspekt) [Environmentallyorientedmana­gement of urbanized territory]. Odesa: NAS Ukraine, Institute of market problems and economics & ecological researches [in Ukrainian]. 
  19. Marielba, Zacariasa, Paula Ventura, Martinsa, & António, Gonçalvesc(2017). An Agile Business Process and Practice Meta-model. Procedia Computer Science, 121, 170-177 [in English].
  20. Sang, M., Lee, DonHee, Lee & Youn Sung, Kim (2019). The quality management ecosystem forpredictive maintenance in the Industry4.0 era. International Journal of Quality Innovation5:4, 1-11. DOI:10.1186/s40887-019-0029-5[inEnglish].