Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1643
журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України 
(категорії “Б”з економічних наук

Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних наук

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ

Автор: Sveta on .

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Лабурцева О. Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2021. № 3. С. 92-107.
 
Laburtseva O. Marketing pricing policy of retail chains. Visnyk Kyivskogo nacionalnogo torgovelno-ekonomichnogo universytetu). 2021. № 3. P. 92-107.

ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(137)07

УДК 338.534:339.378
JEL Classification M32
 
ЛАБУРЦЕВА Олена,
д. е. н., професор, професор кафедри маркетингу
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
E-mail: o.laburtseva@knute.edu.ua
ORCID: 0000-0002-2341-3006

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ

Розглянуто сутність, значення та основні рішення маркетингової цінової полі­тики. Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової цінової політики роздрібних торговельних мереж, що передбачає оцінювання загального рівня цін та інструментів їх диференціації. На основі проведеного аналізу визначено стратегічне цінове позиціонування провідних роздрібних торговельних мереж продовольчого спрямування, а також особливості цінових акцій та програм лояльності, що пропо­нуються споживачам.
Ключові слова: ціна, маркетингова цінова політика, роздрібні торговельні мережі, варіація цін, позиціонування, цінові акції, програми лояльності.

REFERENCES

  1. Kondratenko, N. O., & Volkova, M. V. (2016). Metodychni pidhody do cinoutvorennja v systemi marketyngu [Methodical approaches to pricing in the marketing system]. Global’ni ta nacional’ni problemy ekonomiky Global and National Economic Problems,12, 272-276.Retrieved fromhttp://global-national.in.ua/archive/12-2016/58.pdf[in Ukrainian]. 
  2. Korinjev, V. L. (2015). Vplyv marketyngovogo seredovyshha na formuvannja cinovoi’ polityky pidpryjemstva [The influence of marketing environment on the formation of the enterprise’s pricing policy]. Derzhava ta regiony – State and Regions,  4, 62-68 [in Ukrainian].
  3. Kuratnik, P. (2013). Varіanti cіnoutvorennja: vitratnij chi marketingovij? [Pricing options: cost or marketing?]. Spravochnik jekonomista Economist’s Guide5 (113), 78-89[in Ukrainian]. 
  4. Dudar, V. (2018). Formuvannja cinovyh strategij pidpryjemstv organichnogo sektoru dlja dosjagnennja marketyngovyh cilej [Formation of pricing strategies of organic sector enterprises for marketing goals achievement]. Visnyk Ternopil’s’kogo nacio­nal’­nogo ekonomichnogo universytetu  Bulletin of Ternopil National Economic University,2, 45-54 https://doi.org/10.35774/visnyk2018.02.045[in Ukrainian]. 
  5. Kienzler, M., & Kowalkowski, C. (2017). Pricing strategy: A review of 22 years of marketing research. Journal of Business Research. (Vol. 78), 101-110 https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2017.05.005[in English]. 
  6. Chuhraj, N. I., & Bespaljuk, H. M. (2012). Ustanovlennja optymal’noi’ ciny na novyj tovar [Optimal price fixing for a new product]. Marketyng i menedzhment innovacij– Marketing and Innovation Management4, 23-33 [in Ukrainian]. 
  7. Bozhkov, D. S. (2018). Osoblyvosti vplyvu riznyh vydiv marketyngu na cinoutvorennja [Features of the impact of different types of marketing on pricing]. Investycii’: praktyka ta dosvid – Investments: Practice and Experience 19, 57-61 https://doi.org/10.32702/2306-6814.2018.19.57[in Ukrainian]. 
  8. Sagajdak, M. P. (2014). Formuvannja cinovoi’ polityky pidpryjemstva na zasadah refleksyvnogo upravlinnja ta vnutrishn’ogo marketyngu [Formation of the price policy of the enterprise on the basis of reflexive management and internal marketing]. Inves­tycii’: praktyka ta dosvidInvestments: Practice and Experience, 20, 23-27 [in Ukrainian]. 
  9. Nitsenko, V., Chukurna, O., Mardani, A. et al. (2019). Pricing in the Concept of Cog­nitive Marketing in the Context of Globalization: Theoretical, Methodological and Applied Aspects. Montenegrin Journal of Economics. (Vol. 15), 4, 131-147 https://doi.org/10.14254/1800-5845/2019.15-4.10[in English]. 
  10. Mazumdar, T. (2021). Retail Pricing on the Internet. World Scientific Book Chap­tersPricing of Products & Services. Chapter 18, 329-342 https://doi.org/10.1142/9789811204180_0018[in English]. 
  11. Ke, H., Wu, Y., Huang, H., & Chen, Z. (2018). Optimal pricing decisions for a closed-loop supply chain with retail competition under fuzziness. Journal of the Operational Research Society. (Vol. 69). Issue 9, 1468-1482 https://doi.org/10.1080/01605682.2017.1404184[in English]. 
  12. Xu, P. J., Barnes, J. M., Choe, E. M., Syed, J. R., & Siddiqui, S. A. (2019). Variability of Retail Pricing of Generic Urologic Medications in a Major US Metropolitan Area.Urology. (Vol. 125), 29-33 https://doi.org/10.1016/j.urology.2018.07.045[in English].
  13. Sallivan, M., & Jedkok, D. (2004). Marketing v roznichnoj torgovle [Retail Marketing]. (Trans.). L. Nikitina (Ed). SPb.: Neva [inRussian].