УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДІВ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(126)08

УДК 004:[330.133:659.126
 
ЯНКОВЕЦЬ Тетяна, 
к. е. н., доцент, доцент кафедри маркетингу
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8159-3826

 

ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДІВ

 
На прикладі найуспішніших світових брендів досліджено вплив чинників циф­рової трансформації суспільного виробництва на зміну бізнес-моделей та підви­щення вартості брендів. Виділено суттєві ознаки поняття "цифровий маркетинг" та принципи цифрового маркетингу. Обґрунтовано доцільність інтеграції цифрової стратегії у загальну маркетингову стратегію компанії, що сприяє побудові сильного бренда в сучасних умовах жорсткої конкуренції.
 
Ключові слова: інновації, цифрові технології, чинники цифрової транс­формації бізнесу, бізнес-моделі, бренди, цифровий маркетинг, принципи цифрового маркетингу, цифрові маркетингові стратегії, підвищення вартості брендів.

REFERENCES

  1. Kotvyc’kyj, I. Cyfrova ekonomika – majbutnje vzhe zaraz [The digital economy is the future now]. glavnoe.ua. Retrieved from https://glavnoe.ua/articles/a12171-cifrova-ekonomika-%E2%80%93-majbutne-vzhe-zaraz [in Ukrainian].
  2. Bell,D. (1973). The coming of post-industrial society: A venture of social forecasting. N.Y.: Basic Books. Retrieved from https://www.amazon.com/Coming-Post-Industrial-Society-Venture-Forecasting/dp/0465097138 [in English].
  3. Gjelbrejt, Dzh. K. (2004). Novoe industrial’noe obshhestvo [The New Industrial State]. Moscow: AST [in Russian].
  4. Toffler, Je. (2010). Tret’ja volna [The Third Wave]. Moscow: AST [in Russian].
  5. Verhovodov, A. Cyfrova transformacija ta innovacii’: shho ce naspravdi? [Digital transformation and innovation: what is really it?]. medium.com. Retrieved from https://medium.com/@untone/cyfrova-transformacija-ta-innovacii’-shho-ce-naspravdi-f323e11927fe [in Ukrainian].
  6. Kondrat’ev, N. D. (2002). Bol’shie cikly kon#junktury i teorija predvidenija. Izbrannye trudy [Big business cycles and foresight theory. Selected works]. Moscow: Jekonomika [in Russian].
  7. Gudz’, O. Je. (2018). Cyfrova ekonomika: zminy cinnostej ta orijentyriv upravlinnja pidpryjemstvamy [The Digital economy: changes in the values and guidelines of enter­prise management]. Ekonomika, menedzhment, biznes – Economicsmanagementbusiness2 (24), 4-12 [in Ukrainian].
  8. Illiashenko, S.M. (2018).Innovativemanagement: theoretical, methodical, andappliedgrounds. (StrielkowskiW.Еds.). Prague Institute fo rQualification Enhancement: Prague [in English].
  9. Fedulova, L. (2017). Biznes-modeli innovacijnogo rozvytku pidpryjemstv torgivli [Busi­ness models of innovative development of trade enterprises]. Visnyk Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-tu – Herald of the Kyiv National University of Trade and Economics3, 48-64 [in Ukrainian].
  10. Frolova, L.,&Natorina, A. (2017).Key as pects of the digital business model design. Marketing and Digital Technologies. Vol. 1, 52-62 [in English].
  11. Kotler, F., Katardzhaja, G., & Set’javan, I. (2018). Marketyng 4.0. Vid tradycijnogo do cyfrovogo [Marketing 4.0. From traditional to digital]. Kyi’v: KM-BUKS [in Ukrainian].
  12. Marchuk, O. O. (2018). Cyfrovyj marketyng jak innovacijnyj instrument upravlinnja [Digital marketing as an innovative management tool]. Ekonomika ta suspil’stvo – Economy and society17, 296-299 [in Ukrainian].
  13. Oklander, M. A. et. al. (2017). Cyfrovyj marketyng – model’ marketyngu XXI storichchja [Digital marketing is a 21st century marketing model]. (M. A. Oklander Ed.). Odesa: Astroprynt [in Ukrainian].
  14. Romat, E. (2016). Ponjatie cifrovogo (DIGITAL) marketinga i ego osnovnye harak­teristiki [The concept of digital (DIGITAL) marketing and its main characteristics]. Marketing i reklama – Marketing and advertising7-8, 21-27 [in Russian].
  15. World Economic Forum.www.weforum.org.Retrieved fromhttps://www.weforum.org/events/world-economic-forum-annual-meeting [in English].
  16. BrandFinanceGlobal500 (2019). Retrieved from https://brandfinance.com/images/upload/global_500_2019_locked_1.pdf [in English].
  17. Vdovychenko, Ju. V. (2018). Cyfrovi tehnologii’ jak osnova ta rushijna syla rozvytku suchasnoi’ global’noi’ ekonomiky [Digital technologies as the basis and driving force for the development of modern global economy]. Ekonomika ta derzhava Economy and the state1, 79-82 [in Ukrainian].
  18. Chem innovacii Amazon otlichajutsja ot innovacij Google i Apple [How Amazon innovations differ from Google and Apple innovations]. fforward.biz. Retrieved from http://fforward.biz/ru/2011-06-14-05-16-30/952--amazon-google-apple [in Russian]. 
  19. 10 innovacionnyh produktov Google, nad kotorymi rabotaet sekretnyj otdel kompanii [10 innovative Google products, which the company’s secret department is working on].investgo24.com. Retrieved from http://investgo24.com/article/656 [in Russian].
  20. Novye tehnologii 2018 goda: golosovye pomoshhniki, drony i samolety [New techno­logies in 2018: voice assistants, drones and aircraft].brammels.com. Retrieved from https://brammels.com/tech/new-2018 [in Russian].
  21. Sposobna li Apple na innovacii? Otvet ocheviden [Is Apple capable of innovations? The answer is obvious.].appleinsider.ru.Retrieved fromhttps://appleinsider.ru/analysis/ sposobna-li-apple-na-innovacii-otvet-ocheviden.html [in Russian].
  22. Apple vs Microsoft: 18 grafikov o tom, kto kruche [Apple vs Microsoft: 18 charts about who is cooler]. Retrieved from https://businessviews.com.ua/ru/business/id/ apple-vs-microsoft-grafiki-o-tom-kto-kruche-1612 [in English].
  23. Aaker, Djevid A., & Johimshtajler, Jerik. (2003). Brend-liderstvo: novaja koncepcija brendinga [Brand leadership: a new branding concept]. Moscow: Izdatel’skij Dom Grebennikova [in Russian].
  24. Gerasimenko, V. V., & Ochkovskaja, M. S. (2016). Brend-menedzhment [Brand management]. Moscow: Jekonomicheskij fakul’tet MGU imeni M. V. Lomonosova [in Russian].
  25. Oficial’nyj sajt kompanii SmartInsights (Marketing Intelligence) Limited [The official website of the company SmartInsights (Marketing Intelligence) Limited].www.smartinsights.com. Retrieved from https://www.smartinsights.com [in Russian].
  26. Dejv, Chaffi. 10 prichin, po kotorym vam nuzhna cifrovaja marketingovaja strategija v 2019 godu [10 reasons of why you need a digital marketing strategy in 2019]. www.smartinsights.com. Retrieved from https://www.smartinsights.com/digital-marketing- strategy/digital-strategy-development/10-reasons-for-digital-marketing-strategy [in Russian].
  27. Jacjuk, D. V. (2015). Cyfrovyj marketyng: majbutnje marketyngovyh komunikacij v brendyngu [Digital marketing: the future of marketing communications in branding]. Investycii’: praktyka ta dosvid – Investmentspracticeandexperience7. Retrieved from http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf  [in Ukrainian].
  28. Krjukova, E., Savel’ev D. (2018). 100+ hakov dlja internet-marketologov: Kak poluchit’ trafik i konvertirovat’ ego v prodazhi [100+ hacks for internet marketers: How to get traffic and convert it to sales]. Moscow: Al’pina Pablisher [in Russian].