Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1643
журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України 
(категорії “Б”з економічних наук

Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних наук

МЕРЕЖІ КІНОТЕАТРІВ:МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(126)06

УДК 791.45:007
 
ШТАНОВА Альона,
аспірант кафедри маркетингу
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1582-5219

 

МЕРЕЖІ КІНОТЕАТРІВ: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ

 
Проведено компаративний аналіз поняття "просування", розглянуто його тлумачення різними вітчизняними та зарубіжними вченими. Наведено статистичні показники для означення ринку мереж кінотеатрів в Україні. На основі аналітичного матеріалу розроблено визначення "просування мережі кінотеатрів". Розглянуто мето­ди просування, що використовують мережі кінотеатрів, та їх класифікацію. Визначено основні тенденції у комунікаціях та зроблено припущення про подальші перспективи політики просування мереж кінотеатрів.

Ключові слова: просування, комунікаційна стратегія кінотеатру, комунікації у соціальних мережах, мережа кінотеатрів, ринок мереж кінотеатрів.

REFERENCES

  1. Kotler, F. (2015). Osnovy marketinga. Kratkij kurs (Fundamentals of Marketing. Short course). Мoscow: Vil’jams [in Russian].
  2. Sydorenko, B. (2018). Pidsumky kinoprokatu za 2017 rik [Movierentalresultsfor2017]. VGLCinema17, 50. Retrieved fromhttp://web.archive.org/web/20180512053720/http://vglcinema.com/innovaeditor/assets/nomera-pdf/VGL17.pdf [in Ukrainian].
  3. Kinoportal[Movie Portal]. Retrieved fromKino-teatr.ua [in Ukrainian].
  4. Osnovni pokaznyky kinoteatral’nogo rynku 2015–2017 rr. [The main indicators of the cinema market 2015-2017]. Official Distributor Website Ukrainian film distribution. Retrieved from https://perma.cc/6LTA-DDJ9 [in Ukrainian].
  5. Media Detector Portal. Retrieved from https://detector.media/rinok/article/143329/2018-12-14-v-ukraini-v-2019-2020-rokakh-vidkriyut-ponad-70-novikh-kinozaliv-mrm [in Ukrainian].
  6. Aaker, D. (2016). Aaker pro brending. 20 principov dostizhenija uspeha [Aakeraboutbranding20 principles of success]. Мoscow: Jeskimo [in Russian].
  7. Assjel’, G. (2001). Marketing: principy i strategija [Marketing: principles and strategy]. Мoscow: Infra-M [in Russian].
  8. Balabanova, L. V., & Zaremba, V. P. (2015). Organizacija marketyngovogo upravlinnja dijal’nistju pidpryjemstv: koncepcija, metodologija doslidzhennja, strategii’ optymizacii’ [Organization of marketing management of enterprise activity: concept, research methodology, optimization strategies]. Harkiv: MTNT [in Ukrainian].
  9. Bojko, I. I. (2008). Klasychnyj marketyng ta marketyngovi ekspertni ocinky [Classic marketing and marketing expert assessment]. Kyi’v: Kondor [in Ukrainian].
  10. Dojl’, P. (2010). Marketyngove upravlinnja i strategii’ [Marketingmanagementandstrategies].  (Trans). Kyi’v [in Ukrainian].
  11. Mel’nychenko, S. V., & Magalec’kyj, A. V. (2012). Marketyngova polityka v gotel’nomu biznesi [Marketing policy in the hotel business]. Kyi’v: Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].
  12. Mazaraki, A. A., Romat, Je. V., Aldan’kova, G. V. et. al. (2013). Social’no-etychnyj marketyng [Social and ethical marketing]. Kyi’v: Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].
  13. Starostina, A. O., Chervan’ov, D. M., & Zozul’ov, O. V. (2002). Marketyng [Marketing]. Kyi’v: Znannja-pres [in Ukrainian].
  14. Rajs, Je., & Traut, Dzh. (2017). 22 neprelozhnyh zakona marketinga [22 immutablelawsofmarketing]. (Trans). Мoscow [in Russian].
  15. Matjuhin, V. O. Osoblyvosti marketyngovoi’ strategii’ rozvytku vyshhogo navchal’nogo zakladu [The features of marketing strategy of development of higher educational institution]. ena.lp.edu.ua. Retrieved from http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34231/1/ 42_269-273.pdf [inUkrainian].
  16. Tjuha, I. V. Marketyngovi komunikacii’ ta prosuvannja produkcii’ vitchyznjanyh hlibopekars’kyh pidpryjemstv na zovnishni rynky [Marketing communications and promotion of products of domestic bakery enterprises to for eignmarkets]. www.economy.nayka.com.ua. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=1273 [in Ukrainian].
  17. Bogac’kyj, S. Osoblyvosti pobudovy marketyngovyh kanaliv prosuvannja optovyh partij produkcii’ pidpryjemstva. [Features of construction of marketing channels for promotion of wholesale lots of production of the enterprise]. irbis-nbuv.gov.ua. Retrieved from  http://irbis-nbuv.gov.ua [in Ukrainian].
  18. Dihtl’, E., & Hershgen, H. (2012). Praktichnyj marketing [Practical marketing]. Мoscow: Vysshaja shkola [in Russian].