УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ВЕКТОР РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(124)04

УДК 338.48(477)
 
ГЛУШКО Володимир,
аспірант кафедри туризму та рекреації
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-3491-4145
 

ВЕКТОР РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ

Проаналізовано сучасний стан ринку туристичних послуг України на основі вітчизняної та іноземної статистичної інформації, зокрема: динаміка туристичних потоків, кількість туристів, вклад туризму до ВВП країни, суми інвестицій у галузь туризму тощо. Виявлено основні бар’єри, що стримують його розвиток, та основні напрями подальшої діяльності держави у сфері підтримки вітчизняного ринку туристичних послуг.

Ключові слова: туристична послуга, ринок туристичних послуг, розвиток туризму, туристичні потоки, галузь туризму.

REFERENCES

  1. Zabaldina, Iuliia, & Tkachenko, Tatiana (2015). Tourism Destinations Management in the Context of Ukrainian Crisis/ Knowledge – Economy – Society. Challenges of Contem­porary Economies in the Face of Global Market Conditions. R. Borowiecki (Eds.), A. Jaki. P. Lula. Krakow: Foundation of the Cracow University of Economics [in English].
  2. Mazaraki, A. A., & Mel’nychenko, S. V. (2015). Turyzm v Ukrai’ni: vyklyky kryzy [Tourism in Ukraine: The Challenges of the Crisis]. Visnyk Kyi’vs’kogo nacional’nogo torgovel’no-ekonomichnogo universytetu –  Herald of the Kyiv National University of Trade and Economics2, 5-15 [in Ukrainian].
  3. Mazaraki, A. A., & Mel’nichenko, S. V. (2018). Turisticheskij rynok Ukrainy v uslovijah evrointegracii [The tourist market of Ukraine in terms of European integration]. Jekonomicheskij rost Respubliki Belarus’: globalizacija, innovacionnost’, ustojchivost’ – Economic growth of the Republic of Belarus: globalization, innovation, sustainability. (May 17). ХІInternational Scientific and Practical Conference. Minsk: BGJeU [in Russian].
  4. Myhajlichenko, G. I. (2014). Upravlinnja innovacijnym rozvytkom turystychnyh pidpryjemstv [Management of innovative development of tourist enterprises]. ExtendedabctractofDoctorsthesis. Kyi’v [inUkrainian].
  5. Mal’s’ka, M. P., Rutyns’kyj, M. J., Bilous, S. V., & Mandjuk (2014). Ekonomika turyzmu: teorija ta praktyka [Tourism Economics: Theory and Practice]. Kyi’v: Centr uchbov. l-ry [inUkrainian].
  6. Gorina, G. O. (2017). Rozvytok rynku turystychnyh poslug v Ukrai’ni v umovah prosto­rovoi’ poljaryzacii’ [Development of tourism services market in Ukraine in terms of spatial polarization]. Doctor’s thesis. Дніпро[in Ukrainian].
  7. Kozubova, N. V. (2014). Turystychni poslugy jak ob’jekt rynkovyh vidnosyn v Ukrai’ni [Tourist services as an object of market relations in Ukraine]. Innovacijna ekonomika – Innovative economy2, 137-143[in Ukrainian].
  8. Derzhavna sluzhba statystyky Ukrai’ny [State Statistics Service of Ukraine]. (n.d.). ukrstat.gov.ua. Retrieved from www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
  9. Institute for Economics and Peace. (n.d.). economicsandpeace.org.  Retrieved from www.economicsandpeace.org [in Ukrainian].
  10. Oficijnyj sajt Brand Finance [Official site Brand Finance]. (n.d.). brandfinance.com.  Retrieved from www.brandfinance.com [in Ukrainian].
  11. World Travel &Tourism Council (WTTC). (n.d.). wttc.org. Retrieved from www.wttc.org [in English].
  12. Hlushko, V. O. (2017). Informacijni tehnologii’ v turystychnomu biznesi [Information tech­nology in the tourism business]. Naukovyj visnyk Poltavs’kogo universytetu ekonomiky i torgivli – Scientific herald of the Poltava University of Economics and Trade,5 (84),167-172 [in Ukrainian].
  13. The Travel & Tourism Competitiveness Report, 2013-2018. (n.d.). weforum.org. Retrieved from www.weforum.org [in English].