УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

БЛАГОДІЙНІ АКЦІЇ – ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(121)07

УДК 658.8-027.564.2


 
МЕЛЬНИКОВИЧ Олена,
д. е. н., професор кафедри журналістики та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету

ЮСУПОВА Ольга,
к. е. н., старший викладач кафедри журналістики та реклами
Київського національного торговельно-економічного університету
 

БЛАГОДІЙНІ АКЦІЇ – ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

 Проаналізовано можливі напрями благодійної діяльності торговельних під­приємств, зокрема готовність українських споживачів до нового методу стиму­лювання продажу – благодійного стимулювання. Визначено ставлення українців до благодійної діяльності та благодійних організацій, їх готовність брати участь у різних типах благодійного стимулювання продажів. Здійснено порівняння благо­дійного стимулювання продажів з різними типами знижок, визначено найбільш популярні серед споживачів напрями благодійної діяльності.

Ключові слова: благодійність, маркетингові комунікації, стимулювання продажу, стимулювання збуту, соціально-етичний маркетинг.

REFERENCES

  1. Andrews, M., Luo, X., Fang, Z., & Aspara, J. (2014). Cause Marketing Effectiveness and the Moderating Role of Price Discounts. Journal of Marketing, 78, 120-142 [in English]. https://doi.org/10.1509/jm.14.0003
  2. Jain,G. (2016). Consumer product preferences of organisationsthat use cause-related marketing – taking the lesstravelled road. Int. J. Business Competition and Growth, 5, 137-151 [in English]. https://doi.org/10.1504/IJBCG.2016.079945
  3. Lucke, S., & Heinze, J. (2015). The role of choice in cause-related marketing – investigating the underlying mechanisms of cause and product involvement.Procedia - Social and Behavioral Sciences, 213, 647-653 [in English]. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.466
  4. Robinson,S. R., Irmak, C., & Jayachandran, S. (2012). Choice of Cause in Cause-Related MarketingJournal of Marketing, 4, 126-139 [in English]. https://doi.org/10.1509/jm.09.0589
  5. Strahilevitz, M. (1998). Donation to Charity as Purchase Incentives: How Well They Work May Depend on What You Are Trying to Sell. Journal of Consumer Research, 24, 434-446 [in English]. https://doi.org/10.1086/209519
  6. Vries, E. & Rodriguez-Solis, L. (2017). Small But Moral: the Impact of Firm Size and Gratitude on the Effectiveness of Cause-Marketing Campaigns. Latin American Advances in Consumer Research, 4, 39-40 [in English].
  7. Winterich, K., & Michael J. (2011). Barone Warm Glow or Cold, Hard Cash? Social Identitfy Effects on Consumer Choice for Donation Versus Discount Promotions. Journal of Marketing Research,48,855-868 [in English]. https://doi.org/10.1509/jmkr.48.5.855
  8. Romat, Je. V., Aldan’kova, G. V., Berezovyk, K. V. & et.al. (2017). Social’no-etychnyj marketyng [Ethical and socially responsible marketing]. A. A. Mazaraki, Je. V. Romat (Ed.). Kyi’v : Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-t. [in Ukrainian].
  9. Filyppova, S. V. (2017). Social’na vidpovidal’nist’ u strategii’ upravlinnja vitchyznja­nym pidpryjemstvom: problemni pytannja integruvannja mehanizmu [Social respon­sibility in the strategy of thedomestic enterprise management: integrationproblems]. EKONOMIKA: realii’ chasu ECONOMY: realities of time, (30), 5-17 [in Ukrainian].
  10. Haminich, S. Ju. & Lihter, A. M. (2015). Social’no-etychnyj marketyng jak skladova brend-orijentovanogo upravlinnja pidpryjemstvom [Ethicaland socially responsiblemarketing as a component of the brand-oriented enterprise management ]. Global’ni ta nacional’ni problemy ekonomikyGlobal and national problems of economy, 7, 402-404 [inUkrainian].
  11. Hmel’kova, N. V. & Kushnareva, A. A. (2015). Marketingovye al’jansy kommer­cheskih i nekommercheskih organizacij i novaja jeticheskaja paradigma social’no otvetstvennogo potreblenija [Marketing alliances of commercial and non-profit organi­zations and anew ethical paradigm of thesocially responsible consumption]. Marketing i marketingovye issledovanija – Marketing and marketing research, 05(119), 348-356 [in Russian].
  12. Hmel’kova, N. V., Kushnareva, A. A. (2013). Social’no znachimye al’jansy brendov: konceptual’nye osnovy i jempiricheskie issledovanija [Socially Important Brand Alliances: Conceptual Frameworkand Empirical Study]. Marketing i marketingovye issledovanija – Marketing and marketing research, 05(72), 266-274 [in Russian].
  13. Meijer, M.-M. (2009). The Effect of Charity Reputation on Charitable Giving. Corporate Reputation Review, 12, 1, 33 [in English]. https://doi.org/10.1057/crr.2009.5
  14. Ranganathan, S. K., & Walter, H. (2008). Henley Determinants of charitable donation intentions: A structural equation model. International journal of nonprofit and voluntary sector marketing, 13, 1-11 [in English]. https://doi.org/10.1002/nvsm.297
  15. Hsu, J. L., Liang, Guan-Yu, & Tien, Chih-Ping (2005). Social Concerns And Willingness To Support Charities. Social Behavior and Personality (Vol. 33), 2. 189-199 [in English]. https://doi.org/10.2224/sbp.2005.33.2.189
  16. Webb, D., Green, C. L.&Brashear, T. G. (2000). Development and Validation of Scales to Measure Attitudes Influencing Monetary Donations to Charitable Organizations.Journal of the Academy of Marketing Science. (Vol. 28), 2, 299-309 [in English]. https://doi.org/10.1177/0092070300282010
  17. CAF world giving index (2015). A global view of giving trends.Charities Aid Foundation.Charities Aid Foundatio. Retrieved from https://www.cafonline.org/docs/default-source/about-us-publications/caf_world givingindex2015_report.pdf [in English].
  18. CAF world giving index 2013. A global view of giving trends.Charities Aid Foun­dation.Charities Aid Foundatio. Retrieved from https://www.cafonline.org/docs/default-source/about-us-publications/worldgivingindex2013_1374aweb.pdf [in English].
  19. CAF world giving index 2014. A global view of giving trends.Charities Aid Foundation.Charities Aid Foundatio. Retrieved from https://www.cafonline.org/docs/default-source/about-us-publications/caf_wgi2014 _report_1555awebfinal.pdf [in English].
  20. CAF world giving index 2016. A global view of giving trends.Charities Aid Foundation.Charities Aid FoundatioRetrieved from https://www.cafonline.org/docs/default-source/about-us-publications1950a_wgi_2016_report_web_v2_241016.pdf [in English].
  21. CAF world giving index 2017. A global view of giving trends.Charities Aid Foundation.Charities Aid Foundatio. Retrieved from https://www.cafonline.org/docs/default-source/about-us-publications/cafworldgivingindex2017_2167a_web_210917.pdf?sfvrsn=ed1dac40_10 [in English].
  22. Podatkovyj kodeks Ukrai’ny [Tax Code of Ukraine]: za stanom na 1 grud. 2016 r. Verhovna Rada Ukrai’ny. Sajt Verhovnoi’ rady Ukrai’ny. Retrieved from http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20160201 [in Ukrainian].
  23. Higgins, E. T. (1997). Beyond pleasure and pain. American Psychologist. (Vol. 52), 12, 1280-1300 [in English]. https://doi.org/10.1037/0003-066X.52.12.1280