БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
УДК 339.37:005
РОЗМАН Анна,
Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету,
асистент
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Узагальнено наукові положення щодо розуміння сутності поняття "бізнес-модель", систематизовано методичні підходи до побудови бізнес-моделі підприємства, а також запропоновано методичні та практичні рекомендації щодо формування бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі.
Ключові слова: бізнес-модель, стратегія, цінність, підприємство роздрібної торгівлі, "канва" бізнес-моделі, метод "8 кубиків", споживчий досвід.
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
РОЗМАН Анна,
Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету,
асистент
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Узагальнено наукові положення щодо розуміння сутності поняття "бізнес-модель", систематизовано методичні підходи до побудови бізнес-моделі підприємства, а також запропоновано методичні та практичні рекомендації щодо формування бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі.
Ключові слова: бізнес-модель, стратегія, цінність, підприємство роздрібної торгівлі, "канва" бізнес-моделі, метод "8 кубиків", споживчий досвід.
