ЗАОХОЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ У ПРОГРАМАХ ЛОЯЛЬНОСТІ
УДК 658.84
ГУРДЖИЯН Карина,
к. е. н., доцент кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
ГУРДЖИЯН Карина,
к. е. н., доцент кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
ЗАОХОЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ У ПРОГРАМАХ ЛОЯЛЬНОСТІ
Визначено пріоритетні типи заохочення учасників програм лояльності та причини відмови споживачів від участі в них. Проаналізовано різновиди фінансових, нефінансових та нематеріальних вигод, які впроваджуються підприємствами, їх відповідність очікуванням споживачів. Розглянуто доцільність урізноманітнення заохочення учасників програм лояльності.
Ключові слова: програма лояльності, заохочення споживачів, фінансові вигоди, нефінансові вигоди, нематеріальні вигоди.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)