ІДЕНТИЧНІСТЬ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ
ЛАБУРЦЕВА Олена,
професор, д. е. н., професор кафедри маркетингу тареклами Київського національного торговельно-економічного університету
ІДЕНТИЧНІСТЬ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ
Розглянуто проблему визначення відповідності між цільовою ідентичністю та іміджем бренду для обґрунтування необхідності внесення змін у стратегію бренд-комунікацій. Проаналізовано ідентичність брендів провідних продовольчих роздрібних торговельних мереж в Україні; проведено маркетингове дослідження сприйняття споживачами індивідуальності даних брендів. Розроблено рекомендації щодо напрямів подальшого розвитку ідентичності брендів.
Ключові слова: бренд, брендинг, ідентичність бренду, імідж бренду, продовольчі роздрібні торговельні мережі.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)