КЛАСИФІКАЦІЯ РОТАЦІЙНИХ КАМПАНІЙ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ
УДК 659.133/.136
КРЕПАК Анна,
к. е. н., старший викладач кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
КЛАСИФІКАЦІЯ РОТАЦІЙНИХ КАМПАНІЙ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ
Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обґрунтовано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підприємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх класифікацію за рядом ознак.
Ключові слова: увага, зовнішня реклама, ротація, ротаційні зовнішні рекламні кампанії, адресна програма розміщення зовнішньої реклами, рекламні матеріали, рекламні площини.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
КРЕПАК Анна,
к. е. н., старший викладач кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
КЛАСИФІКАЦІЯ РОТАЦІЙНИХ КАМПАНІЙ У ЗОВНІШНІЙ РЕКЛАМІ
Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обґрунтовано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підприємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх класифікацію за рядом ознак.
Ключові слова: увага, зовнішня реклама, ротація, ротаційні зовнішні рекламні кампанії, адресна програма розміщення зовнішньої реклами, рекламні матеріали, рекламні площини.
