МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ
УДК 338.486.41
КОЛЄНЧУК Ганна,
аспірант кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету
МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ
Досліджено основні концепції маркетинг-мікс та їх сутнісні характеристики. Визначено зміст витрат маркетингової діяльності туристичних підприємств за елементами концепції маркетинг-мікс "7Р". Систематизовано витрати маркетингової діяльності туристичних підприємств за комплексом основних ознак з метою організації їх обліку і контролю.
Ключові слова: маркетингова діяльність, туристичне підприємство, маркетинг-мікс, витрати маркетингової діяльності, класифікація витрат.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
КОЛЄНЧУК Ганна,
аспірант кафедри бухгалтерського обліку Київського національного торговельно-економічного університету
МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ
Досліджено основні концепції маркетинг-мікс та їх сутнісні характеристики. Визначено зміст витрат маркетингової діяльності туристичних підприємств за елементами концепції маркетинг-мікс "7Р". Систематизовано витрати маркетингової діяльності туристичних підприємств за комплексом основних ознак з метою організації їх обліку і контролю.
Ключові слова: маркетингова діяльність, туристичне підприємство, маркетинг-мікс, витрати маркетингової діяльності, класифікація витрат.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)