ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ДВОРІВНЕВУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
УДК 37.046
РЕЗГО Г.,
к. т. н., професор, проректор з навчальної роботи Російського державного торговельно-економічного університету (м. Москва)
ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ДВОРІВНЕВУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Розглянуто проблеми розробки і впровадження в Росії федеральних державних освітніх стандартів, що мають не тільки відкрити новий шлях інтеграції вищої школи в загальноєвропейський освітній простір, а й забезпечити тісний зв'язок системи освіти з ринком праці, створити умови для ефективної взаємодії з роботодавцями і професійними співтовариствами.
ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ДВОРІВНЕВУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
РЕЗГО Г.,
к. т. н., професор, проректор з навчальної роботи Російського державного торговельно-економічного університету (м. Москва)
ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ДВОРІВНЕВУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Розглянуто проблеми розробки і впровадження в Росії федеральних державних освітніх стандартів, що мають не тільки відкрити новий шлях інтеграції вищої школи в загальноєвропейський освітній простір, а й забезпечити тісний зв'язок системи освіти з ринком праці, створити умови для ефективної взаємодії з роботодавцями і професійними співтовариствами.
ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ДВОРІВНЕВУ СИСТЕМУ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ