БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ
УДК 336.71-52
МАСЛОВА Н.,
к. е. н., доцент кафедри банківської справи КНТЕУ
БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ
Розкрито актуальні питання, пов’язані з дослідженням етимології походження терміну "бренд", сформульовано поняття "бренд банку". Проаналізовано зв’язок категорії "бренд банку" з такими категоріями, як імідж та репутація банку. Визначено комплекс складових елементів та розкрито їх значення у створенні цілісного бренду банку.
БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ
МАСЛОВА Н.,
к. е. н., доцент кафедри банківської справи КНТЕУ
БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ
Розкрито актуальні питання, пов’язані з дослідженням етимології походження терміну "бренд", сформульовано поняття "бренд банку". Проаналізовано зв’язок категорії "бренд банку" з такими категоріями, як імідж та репутація банку. Визначено комплекс складових елементів та розкрито їх значення у створенні цілісного бренду банку.
БРЕНД БАНКУ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, ВПЛИВ НА КЛІЄНТІВ