УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

on .

УДК 658.8:615(477)
 
САЙ Д.,
здобувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
 
Визначено етапи та основні складові аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку. З огляду на специфіку функціонування та юридичний статус представництва іноземної компанії, обґрунтовано виокремлення не лише стратегічного та операційного, а й тактичного маркетингу. Наведено форми маркетингового аналізу і планування на всіх рівнях управління.

 ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ