ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ
УДК (004.738.5:339.138):640.41
МЕЛЬНИЧЕНКО С.,
д. е. н., професор кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ВЕДМІДЬ Н.,
к. е. н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ
На основі проведених досліджень застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств санаторно-курортного бізнесу надано оцінку його інструментам та особливостям застосування в цій сфері, обґрунтовано основні напрями формування ефективної Інтернет-реклами та налагодження зв’язків з громадськістю за допомогою Інтернету.
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ
МЕЛЬНИЧЕНКО С.,
д. е. н., професор кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ВЕДМІДЬ Н.,
к. е. н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ
На основі проведених досліджень застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств санаторно-курортного бізнесу надано оцінку його інструментам та особливостям застосування в цій сфері, обґрунтовано основні напрями формування ефективної Інтернет-реклами та налагодження зв’язків з громадськістю за допомогою Інтернету.
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ