УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ

on .

УДК (004.738.5:339.138):640.41
 
МЕЛЬНИЧЕНКО С.,
д. е. н., професор кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
 
ВЕДМІДЬ Н.,
к. е. н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
 
ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ
 
На основі проведених досліджень застосування Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємств санаторно-курортного бізнесу надано оцінку його інструментам та особливостям застосування в цій сфері, обґрунтовано основні напрями формування ефективної Інтернет-реклами та налагодження зв’язків з громадськістю за допомогою Інтернету.


 ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ САНАТОРНО-КУРОРТНОГО БІЗНЕСУ