МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИМ КОМПЛЕКСОМ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УДК 338.46
ІРТЛАЧ М.,
аспірант Кримського гуманітарного університету
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИМ КОМПЛЕКСОМ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Розглянуто механізми впровадження маркетингових інструментів у діяльність суб’єктів туристично-рекреаційного комплексу Криму. Запропоновано основні напрями активізації маркетингових комунікацій. Особливу увагу приділено впровадженню елементів брендингу та позицюювання в управління цією діяльністю.
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИМ КОМПЛЕКСОМ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ІРТЛАЧ М.,
аспірант Кримського гуманітарного університету
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИМ КОМПЛЕКСОМ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Розглянуто механізми впровадження маркетингових інструментів у діяльність суб’єктів туристично-рекреаційного комплексу Криму. Запропоновано основні напрями активізації маркетингових комунікацій. Особливу увагу приділено впровадженню елементів брендингу та позицюювання в управління цією діяльністю.
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УПРАВЛІННІ КУРОРТНО-РЕКРЕАЦІЙНИМ КОМПЛЕКСОМ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ