УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

АВТЕНТИЧНІСТЬ АНТРОПОЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ САРТРА

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(123)01

УДК 141.319.8:159.923.2
 
БОРОВСЬКА Людмила,
к. філос. н., доцент, доцент кафедри філософських та соціальних наук
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
E-mail: la.borovska25@gmail.com
ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3561-5895


АВТЕНТИЧНІСТЬ АНТРОПОЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ САРТРА

Досліджується автентичність антропологічної моделі Сартра. На основі проведеного аналізу зроблено висновок, щоантропологічна модель Сартра не є дис­курсивною, і тому не може розглядатися як автентична, тобто така, що спро­можна дати достеменне, істинне знання про людину.

Ключові слова: "Я", суб’єктивність, буття, існування,  автентичність.

REFERENCES

  1. Sartr, Zh. P. (1990). Jekzistencializm – jeto gumanizm. [Existentialism is humanism].Sumerki bogov Twilight of the Gods. A. A. Jakovleva (Ed.). Мoscow: Politizdat [in Russian].
  2. Andreev, L. G. (2004). Zhan-Pol’ Sartr: svobodnoe soznanie i XX vek [Jean-Paul Sartre: Free Consciousness and the 20th Century]. Мoscow: Geleo [in Russian].
  3. Kandalinceva, L. E. (2001). Problemy svobody i vybora vo francuzskom jekzisten­cializme (Zh.-P. Sartr, A. Kamju)[Problems of freedom and choice in French existentialism (J.-P. Sartre, A. Kamus)]. Filosofija i obshhestvo – Philosophy and Society, 2, 97-107 [in Russian].
  4. Vlasova, O. A. (2010).Zhan-Pol’ Sartr i antipsihiatrija ili kak social’naja teorija pronikla v nauku o dushevnyh boleznjah [Jean-Paul Sartre and antipsychiatry or how social theory has penetrated the science of mental illness]. Hora –  Chora1-2 (11-12), 71-86 [in Russian].
  5. Kuzin, I. V. (2015).K voprosu stanovlenija koncepcii "vzgljad" v filosofii Zh.-P. Sartra[On the question of the formation of the concept of "look" in the philosophy of J.-P. Sartre]. Voprosy filosofii – Philosophy issues, 2, 169-178 [in Russian].
  6. Lebedeva, E. (2013). "Nichto" u Sartra i Gegelja ["Nothing" by Sartre and Hegel]. Credo new, 2. Retrieved from www.interlos.ru/readroom/credo_new/k2-2013/19209-nichto-u-sartra-i-gegelya, html [in Russian].
  7. Lifinceva, T. P. (2014). Ten’ hristianstva v metafizike Zh.-P. Sartra [The shadow of Christianity in the metaphysics of J.-P. Sartre]. Voprosy filosofii Philosophy issues, 11, 163-173 [in Russian].
  8. Lifinceva, T. P. (2015). "Zabota" Hajdeggera, "bytie-dlja-sebja" Sartra, i buddijskaja duhkha: ontologija negativnosti [Heidegger’s"Care", Sartre’s"Being-for-Itself", and the Buddhist Duhkha: The Ontology of Negativity]. Voprosy filosofii Philosophyissues, 7, 184-203 [in Russian].
  9. Renaudie, P.-J(2013). Me, myself and I: Sartre and Husserl on elusiveness of the self. Continental Philosophy Review, 1. (Vols. 41-57) [in English].
  10. Sartr, Zh. P. (2004). Bytie i nichto: opyt fenomenologicheskoj ontologii [Being and Nothing: The experience of phenomenological ontologyV. I. Koljadko (transl. from fr.).Мoscow: Respublika [in Russian].
  11. Sartr, Zh. P. Pervichnoe otnoshenie k drugomu: ljubov’, jazyk, mazohizm [Primary relation to another: love, language, masochism]. Problema cheloveka v zapadnoj filosofii The problem of man in Western philosophy. Ju.N. Popova (Ed.). Мoscow: Progress, 1988 [in Russian].