ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ГОТЕЛІВ
УДК 640.412:659.1
ДАНИЛЕНКО Марія,
к. е. н., старший викладач кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету
ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ГОТЕЛІВ
Розглянуто теоретичну сутність пошукового маркетингу. Визначено складові пошукової оптимізації веб-сайтів та їх вплив на андейт. Здійснено моніторинг використання пошукового маркетингу підприємствами готельного господарства. Надано пропозиції щодо застосування цього інструменту інтернет-маркетингу в готельному бізнесі.
Ключові слова: пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, готельний бізнес, веб-сайт, інструменти інтернет-маркетингу.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
ДАНИЛЕНКО Марія,
к. е. н., старший викладач кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету
ПОШУКОВИЙ МАРКЕТИНГ ГОТЕЛІВ
Розглянуто теоретичну сутність пошукового маркетингу. Визначено складові пошукової оптимізації веб-сайтів та їх вплив на андейт. Здійснено моніторинг використання пошукового маркетингу підприємствами готельного господарства. Надано пропозиції щодо застосування цього інструменту інтернет-маркетингу в готельному бізнесі.
Ключові слова: пошуковий маркетинг, пошукова оптимізація, готельний бізнес, веб-сайт, інструменти інтернет-маркетингу.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)