БРЕНДИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
УДК 659.126:[17.022.1:004.738.5:339]
ГРАНАТ Лілія,
аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
БРЕНДИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
Проведено анкетування інтернет-покупців щодо здійснення покупок в інтернет-магазинах. У результаті дослідження встановлено групу репутаційних факторів, які варто враховувати при реалізації брендингу компанії у мережі Інтернет.
Ключові слова: брендинг, бренд-менеджмент, підприємство роздрібної електронної торгівлі, інтернет-магазин, репутація.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
ГРАНАТ Лілія,
аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
БРЕНДИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЄЮ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
Проведено анкетування інтернет-покупців щодо здійснення покупок в інтернет-магазинах. У результаті дослідження встановлено групу репутаційних факторів, які варто враховувати при реалізації брендингу компанії у мережі Інтернет.
Ключові слова: брендинг, бренд-менеджмент, підприємство роздрібної електронної торгівлі, інтернет-магазин, репутація.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)