ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
УДК 339.138:640.41
JEL Classification: L82; L83; M31; E32
БОВШ Людмила,
к.е.н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Розглянуто вплив маркетингу вражень як цілісної системи діяльності підприємства, заснованої на досягненні економічних вигод і конкурентних переваг суб’єктів готельного ринку завдяки формуванню міцних довгострокових відносин з усіма учасниками маркетингового процесу. Охарактеризовано тенденції застосування сучасних маркетингових технологій в Україні та світі. Визначено та розглянуто основні інструменти просування готельних послуг. Запропоновано до застосування сучасні напрямки маркетингу вражень як інструмент антикризового управління.
Ключові слова: готельне підприємство, маркетинг вражень, маркетинг відносин, нейромаркетинг, DEA-аналіз.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
JEL Classification: L82; L83; M31; E32
БОВШ Людмила,
к.е.н., доцент, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ІННОВАЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Розглянуто вплив маркетингу вражень як цілісної системи діяльності підприємства, заснованої на досягненні економічних вигод і конкурентних переваг суб’єктів готельного ринку завдяки формуванню міцних довгострокових відносин з усіма учасниками маркетингового процесу. Охарактеризовано тенденції застосування сучасних маркетингових технологій в Україні та світі. Визначено та розглянуто основні інструменти просування готельних послуг. Запропоновано до застосування сучасні напрямки маркетингу вражень як інструмент антикризового управління.
Ключові слова: готельне підприємство, маркетинг вражень, маркетинг відносин, нейромаркетинг, DEA-аналіз.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)