ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА: ЗВАЖЕНІ РЕЙТИНГИ У МЕДІАПЛАНУВАННІ
УДК 005.336.6:659.148
КРЕПАК Анна,
к. е. н., доцент кафедри маркетингу і реклами КНТЕУ
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
КРЕПАК Анна,
к. е. н., доцент кафедри маркетингу і реклами КНТЕУ
ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА: ЗВАЖЕНІ РЕЙТИНГИ У МЕДІАПЛАНУВАННІ
Розглянуто існуючі підходи до трактування поняття "зважені рейтинги". Наведено формули та приклади розрахунку цього медіапоказника в різних умовах його застосування. Здійснено порівняльний аналіз формального та фактичного значення зважених рейтингів на телебаченні, а також окреслено основні суперечності щодо його застосування.
Ключові слова: рейтинг, зважений рейтинг, закупочні аудиторії, телевізійна реклама, ціноутворення, націнка.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)