СУБ’ЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
УДК 640.41
БОЙКО Маргарита,
д. е. н., професор, завідувач кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
БОЙКО Маргарита,
д. е. н., професор, завідувач кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
СУБ’ЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Викладено теоретичні передумови та обґрунтовано доцільність формування суб’єктних технологій у готельному бізнесі. Доведено наукову позицію, що суб’єктні технології в готельному бізнесі мають формуватися на основі парадигми "суб’єкт – об’єкт – суб’єкт", забезпечувати лояльність споживача та базуватися на Європейському індексі задоволеності споживача.
Ключові слова: суб’єктні технології, споживач, готельна послуга, лояльність, клієнтська база, європейський індекс задоволеності споживача.ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)