УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

Еволюція міжнародного маркетингу

Автор: Редактор on .

КУДИРКО Л.
к. э. н., доцент кафедры международной экономики
 
Еволюція міжнародного маркетингу
Проаналізовано маркетингове поведінка суб'єктів міжнародного бізнесу в умовах дестабілізації глобальної економіки. Розкрито пріоритети посилення інноваційної компоненти в теорії маркетингу. Обгрунтовано перехідний характер теорії і практики сучасного маркетингу на тлі динамічних змін в маркетинговій середовищі країн, активно інтегрірующе в світогосподарські зв'язки.
 
КЛЮЧОВІ СЛОВА