ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
УДК 658.8:615(477)
САЙ Д.,
здобувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
Визначено етапи та основні складові аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку. З огляду на специфіку функціонування та юридичний статус представництва іноземної компанії, обґрунтовано виокремлення не лише стратегічного та операційного, а й тактичного маркетингу. Наведено форми маркетингового аналізу і планування на всіх рівнях управління.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
САЙ Д.,
здобувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ
Визначено етапи та основні складові аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку. З огляду на специфіку функціонування та юридичний статус представництва іноземної компанії, обґрунтовано виокремлення не лише стратегічного та операційного, а й тактичного маркетингу. Наведено форми маркетингового аналізу і планування на всіх рівнях управління.
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ