УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

on .

УДК338.124.4:339(477)
 
ДІДКІВСЬКАЛ.,
к. е. н., доцент, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики КНТЕУ
 
МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
 
Розглянуто проблемні питання розвитку конкуренції у сфері торгівлі, які зумовлені сукупністю внутрішніх і зовнішніх чинників, і в першу чергу – світовою фінансово-економічною кризою. Акцентовано увагу на новітніх тенденціях і явищах. Визначено перспективні напрями розвитку галузі, які здатні забезпечити торговельним підприємствам не тільки виживання в умовах кризи, а й сприяти підвищенню їх конкурентного статусу. Проаналізовано конкурентні переваги окремих торговельних форматів, обумовлених їх специфікою та новими можливостями, а також сучасні підходи до формування відносин між учасниками конкурентного процесу.

  МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ