МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
УДК338.124.4:339(477)
ДІДКІВСЬКАЛ.,
к. е. н., доцент, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики КНТЕУ
МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Розглянуто проблемні питання розвитку конкуренції у сфері торгівлі, які зумовлені сукупністю внутрішніх і зовнішніх чинників, і в першу чергу – світовою фінансово-економічною кризою. Акцентовано увагу на новітніх тенденціях і явищах. Визначено перспективні напрями розвитку галузі, які здатні забезпечити торговельним підприємствам не тільки виживання в умовах кризи, а й сприяти підвищенню їх конкурентного статусу. Проаналізовано конкурентні переваги окремих торговельних форматів, обумовлених їх специфікою та новими можливостями, а також сучасні підходи до формування відносин між учасниками конкурентного процесу.
МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
ДІДКІВСЬКАЛ.,
к. е. н., доцент, професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики КНТЕУ
МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Розглянуто проблемні питання розвитку конкуренції у сфері торгівлі, які зумовлені сукупністю внутрішніх і зовнішніх чинників, і в першу чергу – світовою фінансово-економічною кризою. Акцентовано увагу на новітніх тенденціях і явищах. Визначено перспективні напрями розвитку галузі, які здатні забезпечити торговельним підприємствам не тільки виживання в умовах кризи, а й сприяти підвищенню їх конкурентного статусу. Проаналізовано конкурентні переваги окремих торговельних форматів, обумовлених їх специфікою та новими можливостями, а також сучасні підходи до формування відносин між учасниками конкурентного процесу.
МОДИФІКАЦІЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН У ВНУТРІШНІЙ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЗА УМОВ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ